Banc

Azi fata mea împlineste 18 de ani şi sunt încântat că este ultima pensie alimentară pe care i-o dau,
aşa că am chemat-o si i-am zis:
– „Fetiţa mea, vreau să te duci la maică-ta acasă cu cecul asta şi să-i spui că asta este ultimul cec pe care-l mai primeşte în viaţa ei, nenorocita! Şi să vii să-mi spui ce mutră face.”
Aştepta nerăbdator şi când intră fiica lui, a întrebat-o:
– „Ce ţi-a zis vrăjitoarea de maică-ta şi ce faţă a făcut ?”
-Mi-a zis că aştepta ziua asta, ca să-ţi spună că nu eşti tu tatăl meu!


Lasă un răspuns

