Banc

Soţul tocmai termină de citit „Bărbatul casei”, o carte care îi învaţă pe bărbaţi cum să se impună în relaţia cu soţia. Vine direct la nevastă-sa şi proptindu-se în faţa ei, zice:
– De acum înainte să-ţi intre în cap că eu sunt bărbatul în casa asta şi cuvântul meu e lege! Ai înţeles? Aşa. Acum vreau să-mi prepari cina, să mă serveşti, după care vreau ceva la desert. După ce mănânc, te duci să-mi pregăteşti baia, ca să mă relaxez. Şi după baie, ghici cine mă îmbracă şi îmi face freza?!
Nevasta zice:
– Cei de la pompe funebre…


Lasă un răspuns

