Banc

Judecătorul întreabă:
– Cum este posibil, dumneavoastră, doctor ginecolog, profesor universitar, o somitate în domeniu, recunoscut în ţară şi în străinătate, să pălmuiţi această biată ţigancă ?!?
C​um explicaţi această atitudine?
Ginecologul:
– Păi foarte simplu: muncisem două zile şi două nopţi neîntrerupt, naşteri, operaţii peste operaţii, mai multe cezariene, câteva cazuri de sida, de sifilis, etc … şi când în sfârşit obosit mort am putut merge acasă să mă culc câteva ore, stătea această ţigancă în poarta casei mele şi ce credeţi că mi-a spus?
– “Nene, dacă-mi dai 10 lei, îți arăt p.zda”.


Lasă un răspuns

