Femei (a)normale. Episodul 2: Grasanca stearpa

Ca sexez numai fotomodele, deja cititorii mei mai vechi stiu asta prea bine. Nici nu trebuie sa ma mai laud. Defapt in realitate sexez si viitoare fotomodele, ca sa fiu sincer. Pentru ca, mai nou, pizdele isi trec in CV cand aplica la vreo casa de moda ca si-au tras-o cu mine. Dar, satul de atatea gaoaze bune de pula, imi zic intr-o seara sa agat si eu ceva printr-un club, ceva ce ar fute pularaul de rand, ca sa vad si eu cum e sa duci o viata normala.

Dupa episodul cu schiloada cu celulita, ma intorc repede in club sa agat altceva. Tatele alea minuscule mi-au starnit o pofta nebuna de a fute intre tate. Ma invart prin club si ochesc tinta perfecta: O grasana la vreo 80-90 de kile. Ii fac miscarea cu organul atarnand pe crac, o urc in masina (cred ca trebuie sa schimb amortizoarele de pe dreapta si pragul care s-a atins de cateva ori de pamant) Nu mai pun ca am platit amenda cum ca cica as fi incercat sa merg pe doua roti pe sosea pe la miezul noptii.

Ajung acasa, trag un gat de 500 ml de tarie ca sa am curaj, si incep sa dezbrac aratarea care se agatase cu mainile de instrument. Cand dau sutienul jos: raman perplex. Sub sutien, nimic. Doua bubite in loc de sfarcuri. Tipa avea burta in forma de piramida: partea de jos, cea mai mare atarna din greu peste pizda, apoi urmau vreo 2-3 felii deasupra din ce in ce mai mici, iar in partea de sus, mai avea o burta pe care o folosea pe post de tate. Burta ai din varful piramidei era bagata in sutien pe post de tate. Burta aia de sus trebuia sa o fut eu.

Ce fel de femeie esti tu fata? Eu stiu ca un om normal cand se ingrasa, pune pe el uniform. Dar tu pui doar piramide de burti? Ce pula mea mananci de ai reusit sa ramai asa de stearpa?

 


Lasă un răspuns

