Femei (a)normale. Episodul 1: Schiloada cu celulita

 

Ca sexez numai fotomodele, deja cititorii mei mai vechi stiu asta prea bine. Nici nu trebuie sa ma mai laud. Defapt in realitate sexez si viitoare fotomodele, ca sa fiu sincer. Pentru ca, mai nou, pizdele isi trec in CV cand aplica la vreo casa de moda ca si-au tras-o cu mine. Dar, satul de atatea gaoaze bune de pula, imi zic intr-o seara sa agat si eu ceva printr-un club, ceva ce ar fute pularaul de rand, ca sa vad si eu cum e sa duci o viata normala.

Ajuns in club, ochesc una, genul de femeie pe care am eu boala: schiloada. Imi scol putin instrumentul si-l las sa atarne pe cracul pantalonului la vale pana aproape de genunchi. Fac un pas in fata sa se vada bine intentia mea, si-i zic privind in jos cu un ochi si la ea cu celalat: mergem la tine? Ca la mine e cam dezordine. Ea se uita salivand si zice: hai la tine ca nu vreau sa ma auda mama racnind in pula.

Bun, ajung acasa si incep sa o dezbrac. Stiu prea bine ca o schiloada nu prea are cum sa aiba tate mari, defapt sunt constient ca este foarte probabil sa aiba tatele chiar mici spre foarte mici. Dar asta, nu: avea tatele atat de mici incat i-am bagat mana in chiloti cu frica sa nu dau de o pereche de coaie si un rest de pula. Avea tatele atat de mici incat, daca taiai o tata si o asezai langa un coi de-al meu, cu siguranta coiul tragea mai mult la cantar.

Cam scarbit ca trebuie sa fut o fata care arata ca un baietel de 6 ani (daca eram popa eram chiar bucuros), zic hai sa continui cu dezbracatul. In timpul asta fomista a sarit repede la pula ca cainele nemancat de 2 saptamani la primul os vazut. Si, din dorinta de a se simti si mai bine, se intoarce sa-mi puna pizda pe bot la un 69.

Atunci vad un detaliu absolut infiorator: pe curul ei schilod si fara buci, vad ceva extrem de greu de imaginat: CELULITA. Schiloada fara cur si fara tate avea bucusoarele lasate si pline de celulita. O dau cu greu jos de pe pula si o intreb: ce pula mea ai pe cur? Asta e cumva celulita sau ao vreo boala? La care ea imi spune senina, da, stii, nu prea m-am mai dus in ultima vreme la sala si m-am cam ingrasat.

Pai ce fel de specie de femeie esti tu fata? Cand te ingrasi, mai pui pe la tate pe la burta pe la cur pe la solduri, dar tu esti plina pe picioare si pe bucusoare de celulita. Ce e asta la tine? O boala?


Lasă un răspuns

