Banc

Isus la bordel:

Era aproape de execuție.Vin apostolii la Isus și-i zic:
„-Ai făcut multe lucruri,ai ajutat multă lume,ai înviat un mort,dar nu ai fost niciodată la femei.Uite,îți aranjăm noi treaba,și-ți explicăm ce și cum.”
Zis și făcut.
Îl duc la un bordel,unde Isus intră într-o cameră cu o curvă.
La un moment dat aceasta iese urlând.
Apostoii intră și îl întreabă ce s-a întâmplat.El le zice:
„-Păi am făcut cum ați zis voi:Am intrat,m-am dezbrăcat,s-a dezbrăcat și ea,apoi ea s-a pus în pat cu fața în sus,a desfăcut picioarele.”
„-Și tu ce ai făcut?”
„-Păi când am văzut rana aia mare dintre piciore,i-am vindecat-o!”


Lasă un răspuns

