Inecati

Vad tot mai des in perioada asta caniculara o droaie de morti pe malurile garlelor mioritice. Vai, saracul! Nu stia sa inoate si s-a aruncat in apa sa se racoreasca si el ca tot omul. Si STOP. Cum pula mea vine asta?

Cum adica, nu stii sa inoti dar te arunci in apa? Asta din cate stiu eu se numeste sinucidere daca esti om normal la cap. Daca esti retardat grav, se numeste moarte accidentala. Serios? Pai e ca si cum m-as duce la razboi si m-as baga printre aia care trag cu automatele in pula goala si cu o bata de baseball in mana.

Eu nu stiu sa inot, si actionez ca atare. Cand merg la mare ma bag in apa pana la piept, nu mai sus. La piscina la fel, stau cu pustii de 5 ani la piscina pentru copii sau intru in aia mare pana la piept. La fel cu apa din cada: niciodata nu umplu cada.

Cat de cretin trebuie sa fii in pula mea sa nu stii sa inoti si sa te arunci in apa?

Dar poate, iarasi, sunt eu anormal.

 


Lasă un răspuns

