Facebook in lumea reala

În acest moment încerc să-mi fac prieteni în afara Facebook-ului, folosind aceleași principii.
Prin urmare, de azi am început să le spun trecătorilor ce am mâncat, cum mă simt, ce-am făcut azi noapte și ce am de gând să fac în continuare; le arăt poze cu famiIia mea, cu câinele meu, de la grădinărit și de pe marginea piscinei. De asemenea le ascult conversațiile și le spun că îmi place tot ce zic.
Am deja 2 oameni care mă urmăresc permanent: un polițist și un psihiatru.


Lasă un răspuns

