Banc

– Mi-ai stricat tinereţea ! – a spus femeia.
– Iar tu mi-ai mâncat viaţa ! – a spus bărbatul.
– Ai băut, ai fumat, m-ai batjocorit !
– M-ai cicălit, m-ai certat şi m-ai lovit cu tigaia !
– Eşti un nimic în pat !
– Iar tu în pat eşti ca un cub de gheaţă !
– Câştigi foarte puţin !
– Iar tu cheltui prea mult !
– Nu mi-ai cumpăra niciodată o blană sau un parfum. Ce să vorbim, nici măcar flori nu mi-ai
adus niciodată !
– Iar tu mă hrăneşti ca pe un câine !
– Mi-ai transformat viaţa într-un lung şir de suferinţe !
– Tu mi-ai otrăvit viaţa !
– Deci, asta înseamnă că suntem chit, dragul meu ?
– Da, soarele meu… Nicio supărare !


Lasă un răspuns

