Jur pe biblie

Sa mori tu ca juri pe biblie?

Din pacate am avut ocazia sa ma puna astia prin tribunale sa jur cu mana pe biblie ca e adevarat ce spun, si asa sa-mi ajute dumnezeul mamii lor. M-a pufnit rasul si plansul in acelasi timp. Deci aia chiar ma amenintau cu biblia la modul cel mai serios. Adica vezi coaie ce spui ca esti sub juramant. Tine mana pe biblie si ai grija ce guiti acolo, daca minti te vede doamne-doamne si nu-ti mai ajuta in viata. Lol.

La mine a fost ceva minor si fara prea mare insemnatate, martor la nush’ce cacat de bataie. In fine, ceva nesemnificativ. Am scapat pe unul de-o amenda, care oricum daca ar fi fost platita, o furau astia care ajung acu’ prin puscarii. Dar ma gandesc daca ar ancheta astia  un criminal  macabru cum nu s-a inventat inca nici prin filme. Ceva foarte greu de imaginat. Ma si gandesc cum ar fi:

Instanta: – Inculpat blablabla pune mana pe biblie si repeta ce-ti guit eu.

Inculpatul, uitandu-se cu groaza cand la judecator cand la biblia sfanta incepe sa transpire abundent. Incepe sa tremure, sa se ingalbeneasca la fata si cu mainile tremurande urla:

– Nuuu, nu-mi faceti una ca asta!!! Nu ma puneti sa jur cu mana pe biblie ca sunt om credincios, gata, marturisesc totul, numai vo rog nu ma mai torturati cu biblia, va implor.

– Era o seara racoroasa de vara de vineri spre sambata cand, satul de laba, am iesit si eu ca tot masculul la agatat. Dar cum nu prea ma ajuta fata si fizicul, am zis ca mai bine ma duc direct la curvele alea penale de pe centura, ca alea mai decente de pe facebook sau de prin ziare m-au refuzat mereu. Cand am ajuns acolo am gasit cea mai penala tiganca borata care putea de la doi kilometri. Am zis ca decat sa ma intorc pe laba acasa, mai bine fut si eu ceva chiar daca nu avea o mana si mergea schiopatand.

Dar tiganca aia schioapa si mioapa m-a refuzat si ea, asa ca m-am infuriat, am bagat-o in portbagaj, am dus-o acasa si am inceput sa-mi fac de cap cu ea. Mai intai am observat ca nu era epilata (cred ca nu fusese niciodata) si am epilat-o smulgandu-i parul cu patentul si apoi facand curatenie pana la piele cu flexul. Nu a vrut sa ia la muie, asa ca i-am dat un ciocan in muie, la propiu de i-au zburat dintii cu tot cu maxilar. Dupa ce mi-am facut de cap cu ea, proasta a sangerat pana a murit. Asa ca am taiat cadavrul in bucati mici si l-am dat prin masina de tocat toata noaptea, apoi l-am aruncat in wc pe bucati si am tras apa dupa ea.

Gata, am marturisit totul, numai sa nu ma puneti sa mint cu mana pe biblie ca sunt un om credincios. Nu vreau sa ajung in IAD.

 


Lasă un răspuns

